تغییر بازه زمانی سرویس های ادواری

تغییر بازه زمانی سرویس های ادواری

قابل توجه مشتریان محترم

تغییر سیاستهای اقتصادی دولت در موضوع واردات خودرو و اعمال تحریم های خارجی از یک سو و افزایش و نوسان مکرر و بی رویه نرخ ارز، عدم امکان سفارش گذاری قطعات و مواد مصرفی، اعمال محدودیت های فراوان در واردات قطعات یدکی و ایجاد تاخیرهای زمانی بسیار زیاد در اختصاص ارز از سوی دیگر، شرکتهای عرضه کننده خودرو را با مشکلات و چالش های اساسی در ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و حفظ رضایت مشتریان، مواجه نموده است.

درکنار همه تغییرات و تهدیدات بوجود آمده برای صنعت خودرو کشور و با توجه به احتمال بروز محدودیت های جدی در تامین قطعات یدکی خودروها بدلیل تشدید تحریم های جهانی، شرکت جهان نوین آریا جهت اطمینان از تامین تمامی نیازهای مشتریان، با بهره گیری از حداکثر توان فنی و عملیاتی خود، و با تاکید و تمرکز بر انتخاب با کیفیت ترین نمونه های داخلی (همسان با نمونه اصلی)، نسبت به اجرای طرح داخلی سازی برخی از قطعات مصرفی اقدام نموده است.

یکی از مواد مصرفی مهم و پرکاربرد در صنعت خودرو، روغن ها و روانکارها می باشد که تاکنون شرکت جهان نوین آریا طی قرار داد با نماینده شرکت Ravenol آلمان که یکی از معتبرترین شرکتهای سازنده روغن در دنیا می باشد، نسبت به تامین و توزیع روغن موتور با سطح کیفی بسیار بالا و متناسب با محصولات نیسان اقدام نموده است. باتوجه به اینکه در حال حاضر سفارش گذاری و تامین روغن موتور از خارج از کشور با محدودیت های جدی روبرو شده است، این شرکت با پیش بینی شرایط موجود نسبت به بررسی تمامی روغن های موجود داخلی اقدام نموده و پس از انجام آزمایشات تخصصی و ارزیابی های فنی، روغن موتور مطابق با استاندارد محصولات نیسان و با بالاترین سطح کیفی موجود را انتخاب نموده است.

با عنایت به توضیحات فوق، این شرکت با تاکید بر لزوم بررسی دقیق سیستم ها و قطعات خودرو در زمان انجام سرویس، نسبت به افزایش تعداد دوره های بازدید و سرویس و نگهداری محصولات خود اقدام نموده است.
لازم بذکر است از تاریخ 22/7/97 بازه های سرویس و نگهداری خودروها مطابق جدول ذیل از 10.000 کیلومتر به 7.000 کیلومتر (یا 6 ماه) کاهش خواهد یافت.

تحقق این مهم مستلزم همراهی و توجه مالکین محترم نیسان بوده و مراجعه مشتریان در بازه های زمانی و پیمایشی تعریف شده جهت انجام خدمات سرویس و نگهداری خودروها، الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم مراجعه منظم مشتریان طبق جداول سرویس های ادواری، بخش های مرتبط با جداول سرویس ها از پوشش گارانتی خارج خواهد شد. همچنین از مشتریان محترم تقاضا می گردد در صورت فروش یا انتقال مالکیت خودرو، مراتب را به مشتری بعدی اطلاع رسانی نمایند.

مرکز ارتباطات شرکت جهان نوین آریا با شماره 8909 (قسمت قرار ملاقات) آماده پاسخگویی و تنظیم نوبت دهی به مشتریان محترم خواهد بود.
جدول بازه های زمانی و پیمایشی جهت انجام سرویس و نگهداری خودروهای شرکت جهان نوین آریا بشرح ذیل می باشد:

 

1000 x کیلومتر

5

12

19

26

33

40

47

54

61

68

75

82

89

96

103

110

117

124

ماه

6

12

18

24

30

36

42

48

54

60

66

72

78

84

90

96

102

108

خودروها

خدمات مشتریان

دسترسی سریع

درباره ما

اطلاعات تماس

شبکه های اجتماعی